2014. március 20., csütörtök

A mi családunk címere :)

Épp hogy szusszantunk egyet farsang után, hirtelen ötlettől vezérelve költöztettük a webshop-ot múlt hétvégén, időközben a webshop új design-ján dolgozunk, a gyerekek és én is betegek vagyunk ... mi is van még? Ja! Az oviba családi címert kellett készíteni. Miután az 1/4 család (a Férj) leutálta a varrós ötletemet (mert hát nekem milyen más ötletem lenne?!?) és mondta, hogy majd ő a gyerekekkel készít két fejű sasost meg két fejű oroszlánost. Így én elengedtem ezt a problémát és foglalkoztam a többivel. Van sok :) Ma volt a beadási határidő, így tegnap rákérdeztem, hogy mire is lesz szüksége a címerekhez, mert akkor beszerzek ezt azt. Vázolta a színes nyomtatós, kivágós, felragasztós ötletét, erre morogtam párat és elkészítettem az eredeti, varrós változatot :)

Tessék elvonatkoztatni a címer voltától és el lehet képzelni milyen pompásan mutatna egy képkeretben vagy üzenőfalon egy varrós asztalnál vagy ... ? A varrós témán túl is van annyi ötlet, lehet keresgélni a neten: szerelmes madárkás, baglyos, elefánis, kis vonatos, stb.

A formára vágott rétegelt falemezre papírt ragasztottam háttérnek. Emlékeztem, hogy a Sizzix-nek van egy jópofa varrós témájú kivágója. Képet másoltam, nagyítottam és meg is volt a minta. A webshop-ban kapható filcek közül válogattam a megfelelő színeket, egyszerűen körberajzoltam a sablonokat és kivágtam őket filcből. Hímzőfonalat tekertem ide-oda és megtűztem egy kis darab anyagot, amit a "gép alá tettem" :) A címer szélére egy kis grosgrain szalag és pom pom szalag került. Az egészet Gütermann ragasztóval állítottam össze.

Az oviban minden szülőnek kellett csinálni címert és ki lesz állítva mind. Biztosan jól fog mutatni ez a rengeteg címer a folyosón :)

Most veszek egy nagy levegőt és szedem össze a gondolataimat, mert március 27-re A macskacicó című meséhez kellene jelmezt gyártani. Fiúkat kérdeztem mik szeretnének lenni. Marci: "Én lehetek Ben10?" Nem tudom a gyerekem melyik verzióját hallotta A macskacicónak :D

És akkor a mi (az én) címerünk (címerem :)



3 megjegyzés:

  1. :-) Annak idején nekünk is kellett címert készíteni és természetesen én is úgy varrtam-hímeztem. Később remekül fog mutatni a műhelyedben...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is abban reménykedek, hogy visszakapjuk :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...