2013. március 5., kedd

Az Élet fája - Bronzos nyaklánc

Kismaccs készítette ezt a gyönyörű nyakláncot. Nem ám csak úgy egyszerűen, ahogy én szoktam, hogy papír kép és üveg lencse a medálba aztán kész .... a láncot tekla gyönggyel dobta fel, a mintát pedig aranyszínű füstfóliával díszítette. A végeredmény csoda szép lett.
 
Kismaccs további munkáit ITT lehet megtekinteni.
 

Felhasznált anyagok:

·        Antik bronz szerelőpálca
·        4 mm-es törtfehér vagy vajszínű tekla gyöngy
·        Antikbronz lánc

·        „Az élet fája” papír alap

·        Aranyszínű füstfólia és füstfólia ragasztó

·        Masnis díszíthető medál alap - 35*42 mm

·        Üveg lencse - 22*30 mm

·        szerszámok: fogók, ecset

Első lépésként a nyaklánc lánc részét készítettem el.
 
A hurkos szerelő pálcára 3 db teklát fűztem, majd pici hurkot hajlítottam a végére. Összesen csak 10 db gyöngyös pálcika készült, mivel nem akartam a láncot teljes hosszában ezekkel díszíteni.
A következő elosztásban erősítettem a láncra a gyöngyös pálcikákat:
 
5 láncszem, 1 pálcika, 10 láncszem, 1 pálcika, 10 láncszem, 1 pálcika, 10 láncszem, 1 pálcika, 10 láncszem és 1 pálcika.
 
 
Ezt az elosztást a lánc másik végénél is megcsináltam. Ezzel kész volt a lánc rész. 

Második lépésként a medál következett.
A medálhoz „Az élet fája” papír alap egyik motívumát vágtam méretre, azaz ovális alakúra. Gondoltam kicsit feldobom a mintát, ezért néhány helyre pöttyintettem egy csepp füstfólia ragasztót és amikor megszáradt beborítottam aranyszínű füstfóliával.


Pár perc után egy száraz ecsettel lesöpörtem a felesleges fóliát,


és elkészült a medál belseje. Ha valakinek nincs füstfóliája, használhat csillámport vagy dekorfilcet is.
 
A papír alapot beleragasztottam a medál alapba, majd az üveglencsét is ráragasztottam. Ilyen lett:
A harmadik lépés a nyaklánc összeállítása volt.
A medálhoz készítettem egy 1 db-os gyöngyös pálcikát. Egyik vége a medálra került,


a másik végére a lánc két 5 szemes vége.


Íme a végeredmény:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...