2013. április 8., hétfő

DIY ékszerek ~ II. rész

A múlt alkalommal már mutattam, hogy milyen aranyos, izléses kiegészítőket lehet készíteni a boltban kapható alkatrészek felhasználásával, egészen gyorsan és egyszerűen. Most folytatom a sort :)
 
A Tilda Country Escape papír alap segítségével ilyen gyönyörű szetteket készíthetünk:
 
 

Vagy csak szimpla nyakláncot is csinálhatunk:
 


A következő darabnál 3 féle láncból vágtam egyre kisebb darabokat és a nyaklánc alsó részéhez mindet összekapcsoltam "c" karikával. A leghosszabb (alsó) láncot Swarovski kristálygyönggyel dobtam fel. A láncok kapcsolódási pontjához egy üveggyöngy és egy masnis szivecske került.
 


Készítettem hozzá egy karkötőt is. Táska lánc az egyik része és a sima lánc a másik. A függők: virág, LOVE, levél, violin és egy gyöngy, hogy legyen valami kapcsolódási pont a nyaklánccal :)
 

és végül készült egy baglyos nyaklánc is:
 
 
A hétvégén újabb darabokat készítettem, majd mutatom őket is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...