2012. március 4., vasárnap

Egyszínü és fehér pöttyös grosgrain-ek

Már jó pár napja megérkeztek az egyszínű és a fehér pöttyös grosgrain szalagok, de annyi dolog volt a héten, hogy most jutottam el oda, hogy kijelenthetem, minden szalag fent van a webshop-ban. Hip hip ... :)

Aki vásárolni szeretne mindenképpen nézze meg a mennyiségi kedvezményeket. A termékek alatt a "részletek" fülön van minden erre vonatkozó információ.

Rengeteg szín és árnyalat van a kínálatban, így remélem mindenki megtalálja a neki tetszőt. Mutatom én is a kedvenceimet mindjárt. Előtte azonban még szeretném felhívni a figyelmeteket rá, hogy a játékunk természetesen az egyszínű és a fehér pöttyös szalagokra is vonatkozik.

 
És megint egy kis reklám ...
 
Aki megosztja ezt a bejegyzést a FB oldalán és/vagy a blogján legyen kedves hagyjon itt egy hozzászólást és március 11-én este 8-kor kisorsolok egy hírvivőt, aki 5 méter grosgrain szalagot kap ajándékba.
 
És akkor jöjjenek az én kedvenceim:

12 megjegyzés:

  1. Osztom, viszem a hírt, nagyon tetszik. :-) A blogomon is : www.nanablogja.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. Szilvi!
    Megosztottam :)
    Nagyon szépek a szalagok :)

    VálaszTörlés
  3. Én is megosztottam. anita-alkotok.blogspot.com

    VálaszTörlés
  4. A fb-on én is megosztottam. Bízom benne, hogy most sikerül!!! :))

    VálaszTörlés
  5. Osztottam, mindenhol ahol lehet. Nem csak a játék miatt, amúgy is megtettem volna! :)

    VálaszTörlés
  6. fb-on megosztottam Polip Petra néven :)

    VálaszTörlés
  7. Megosztva Baranyi Miklós néven :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...